Referenssit Archive - Page 3 of 4 - Factor Nova

Referenssit

Kiwa Tietopäivä

Kiwa // Sertifioinnin Tietopäivä

Mielenkiintoisen sisältökokonaisuuden ja perinteisen asiantuntijaseminaarin vieminen onnistuneesti ja kiinnostavalla tavalla digitaaliseen ympäristöön herätti suuren yleisön kiinnostuksen.

3stepIT Making Waves -kickstart henkilöstötapahtuma

3stepIT // Making Waves -kickstart

3stepIT:n kickstart –tilaisuuden teema ”We are making waves” kertoo yrityksen tavasta toimia edelläkävijänä – aaltoja luoden, ei vain niillä matkustaen.

Henkilöstön hyvinvointitapahtuma

Virtual Wellbeing Session // Henkilöstön hyvinvointitapahtuma

Energiaa, inspiraatiota ja positiivista asennetta virtuaalisesti. Toteutus tehtiin uutisstudiomaisena toteutuksena, jossa Hatsolo (Johannes Hattunen) toimi lähetyksen juontajana ja valmentajana.

RadioMedia // RadioGaala 2020

RadioGaala järjestettiin virtuaalisena ja lähetystä varten green screen -studioon rakennettiin upea virtuaalinen 3D-ympäristö.

Cisco // Irinan virtuaalikeikka

Ciscon HR-tapahtuma artististriimauksella luotiin onnistuneesti positiivista työnantajamielikuvaa sekä luotiin iloa työntekijöille ja yhteistyökumppaneille korona-arjen keskellä.

CGI On Air // Vappuaaton radiokanava henkilöstölle

CGI:n sisäinen radiokanava oli osallistava, omaperäinen ja persoonallinen tuoteutus, joka sai runsaasti kehuja ja oli kokonaisuudessaan menestys!

Google Digital Garage Oppimistila Helsingin Kluuvikadulla

Google // Google Digital Garage -oppimistila

Suunnittelimme ja toteutimme asiakkaallemme tyylikkäät ja viihtyisät Google Digital Garage -oppimistilat Helsingin Kluuvikadulla.

Rakkaudella Äidille – Suomen naurattavin äitienpäiväshow

Factor Novan oma asiakastapahtuma, jota isännöi imitaattori Jarkko Tamminen. Äitienpäivän teemalähetystä seurasi livenä huikeat 12 000 ihmistä.

Airam // Jyväskylän sähkömessut

Inspiroiva messukonsepti, jossa osallistettiin kävijöitä pelillistämisen avulla tutustumaan Airamin valaistusratkaisuihin.

HELEN // Räätälöity messukonsepti

Kustannustehokas messukonsepti modulaarisista elementeistä eri messujen tarpeisiin. HELENin uusi brändi-ilme lanseerattiin ympäristönäkökulmalla räätälöitävällä messukonseptilla.

ROVIO // Angry Birds elokuva 2

Rohkea tapa valloittaa koko Tennispalatsi uudenlaisella tavalla, jota ei oltu koskaan tehty aiemmin. Elokuvasta ennen näkemättömät lavasteet tuotiin vieraiden nähtäväksi...

Telia_pikkujoulut_sisaantulo

Telia // Source of Light // Operaattori

Koko henkilökunnan valjastava konsepti, jossa telialaiset nostettiin tapahtuman keskiöön.

Ota yhteyttä

Olemme täällä sinua ja tapahtumiasi varten, pyydä tarjous!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.