Referenssit

Kiwa Tietopäivä

Kiwa // Sertifioinnin Tietopäivä

Mielenkiintoisen sisältökokonaisuuden ja perinteisen asiantuntijaseminaarin vieminen onnistuneesti ja kiinnostavalla tavalla digitaaliseen ympäristöön herätti suuren yleisön kiinnostuksen.

3StepIT Referenssi Factornova

3stepIT // Making Waves -kickstart

3stepIT:n kickstart –tilaisuuden teema ”We are making waves” kertoo yrityksen tavasta toimia edelläkävijänä – aaltoja luoden, ei vain niillä matkustaen....

Nosh virtuaalitapahtuma

Nosh // Kausistartti 2020 myyntiedustajille

Noshin uusi, syksyn 2020 vaatemallisto lanseerattiin virtuaalisesti myyntiedustajille, jotka myyvät vaatteita kotikutsujen muodossa.

Virtual Wellbeing Session // Henkilöstön hyvinvointitapahtuma

Energiaa, inspiraatiota ja positiivista asennetta virtuaalisesti. Toteutus tehtiin uutisstudiomaisena toteutuksena, jossa Hatsolo (Johannes Hattunen) toimi lähetyksen juontajana ja valmentajana. Hatsolo...

RadioMedia // RadioGaala 2020

RadioGaala järjestettiin virtuaalisena ja lähetystä varten green screen -studioon rakennettiin upea virtuaalinen 3D-ympäristö. RadioGaalassa palkittiin kaupallisen radioalan vuoden parhaat toimijat...

Cisco // Irinan virtuaalikeikka

Ciscon HR-tapahtuma artististriimauksella luotiin onnistuneesti positiivista työnantajamielikuvaa sekä luotiin iloa työntekijöille ja yhteistyökumppaneille korona-arjen keskellä.

CGI On Air // Vappuaaton radiokanava henkilöstölle

CGI:n sisäinen radiokanava oli osallistava, omaperäinen ja persoonallinen tuoteutus, joka sai runsaasti kehuja ja oli kokonaisuudessaan menestys!

Rakkaudella Äidille – Suomen naurattavin äitienpäiväshow

Factor Novan oma asiakastapahtuma, jota isännöi imitaattori Jarkko Tamminen. Äitienpäivän teemalähetystä seurasi livenä huikeat 12 000 ihmistä.

Airam // Jyväskylän messut 2020

Inspiroiva messukonsepti, jossa osallistettiin kävijöitä pelillistämisen avulla tutustumaan Airamin valaistusratkaisuihin.

HELEN // Räätälöity messukonsepti

Kustannustehokas messukonsepti modulaarisista elementeistä eri messujen tarpeisiin. HELENin uusi brändi-ilme lanseerattiin ympäristönäkökulmalla räätälöitävällä messukonseptilla.