Referenssit

Virtual Wellbeing Session // Henkilöstön hyvinvointitapahtuma

Energiaa, inspiraatiota ja positiivista asennetta virtuaalisesti. Toteutus tehtiin uutisstudiomaisena toteutuksena, jossa Hatsolo (Johannes Hattunen) toimi lähetyksen juontajana ja valmentajana. Hatsolo...

RadioMedia // RadioGaala 2020

RadioGaala järjestettiin virtuaalisena ja lähetystä varten green screen -studioon rakennettiin upea virtuaalinen 3D-ympäristö. RadioGaalassa palkittiin kaupallisen radioalan vuoden parhaat toimijat...

Rakkaudella Äidille – Suomen naurattavin äitienpäiväshow

Factor Novan oma asiakastapahtuma, jota isännöi imitaattori Jarkko Tamminen. Äitienpäivän teemalähetystä seurasi livenä huikeat 12 000 ihmistä.

Cisco // Irinan virtuaalikeikka

Ciscon HR-tapahtuma artististriimauksella luotiin onnistuneesti positiivista työnantajamielikuvaa sekä luotiin iloa työntekijöille ja yhteistyökumppaneille korona-arjen keskellä.

CGI On Air // Vappuaaton radiokanava henkilöstölle

CGI:n sisäinen radiokanava oli osallistava, omaperäinen ja persoonallinen tuoteutus, joka sai runsaasti kehuja ja oli kokonaisuudessaan menestys!

Airam // Jyväskylän messut 2020

Inspiroiva messukonsepti, jossa osallistettiin kävijöitä pelillistämisen avulla tutustumaan Airamin valaistusratkaisuihin.

HELEN // Räätälöity messukonsepti

Kustannustehokas messukonsepti modulaarisista elementeistä eri messujen tarpeisiin. HELENin uusi brändi-ilme lanseerattiin ympäristönäkökulmalla räätälöitävällä messukonseptilla.

ROVIO // Angry Birds elokuva 2

Rohkea tapa valloittaa koko Tennispalatsi uudenlaisella tavalla, jota ei oltu koskaan tehty aiemmin. Elokuvasta ennen näkemättömät lavasteet tuotiin vieraiden nähtäväksi...

Telia_pikkujoulut_sisaantulo

Telia // Source of Light

Koko henkilökunnan valjastava konsepti, jossa telialaiset nostettiin tapahtuman keskiöön.

K-Rauta // Habitare 2019

Moniaistillinen ja aktivoiva osastototeutus, jonka lähtökohtana toimi K-Raudan Jätä jälkesi - markkinointiviesti.