Vappuaaton radiokanava henkilöstölle
Asiakas ei halunnut liian asiapitoista tai perinteistä webinaaria. Ratkaisu oli osallistava, omaperäinen ja persoonallinen CGI:n sisäinen radiokanava.
Kuuntelijoiden palaute oli todella positiivista. Moni laittoi lähetykseen viestiä, että toteutus oli paras henkilöstötapahtuma ikinä. Kuuntelijat toivoivat tapahtumalle jatko-osaa juhannukseksi ja uusintaa seuraavana vappuna.
Tapahtuma sai kehuja varsinkin siitä, ettei se ollut perinteinen seminaari vaan osallisti kuuntelijoita. Kanavalta kuului sopivasti asiaa viihteellisessä muodossa. CGI:llä on toimipisteitä on 18 paikkakunnalla, joten hyvää palautetta tuli myös siitä, että tapahtumaan oli helppo osallistua, olitpa missä päin tahansa Suomea.
CGI:lta saatu palaute ylitti odotukset. Vappupäivän radiokanava oli varsinainen menestys. Lähetystä seurasi piikeissä noin 1000-1200 kuuntelijaa.