Viva la Tapahtuma – ajatuksia ja tapahtumia
Viva la Tapahtuma vie kuuntelijan tapahtuma-alaa koskettavien ajankohtaisten ilmiöiden pariin. Factor Novan Viva la Tapahtumassa kohtaavat mielenkiintoiset ihmiset, rohkeat ideat ja uudet rajoja rikkovat näkökulmat tapahtuma-alasta ja tapahtumamarkkinoinnista.
Keskusteluissa mukana tapahtuma-alan vaikuttajia Factor Novalta yhdessä vaihtuvien vieraiden ja asiantuntijoiden kanssa. Hyppää mukaan, Viva la Tapahtuma on ylistys ja hurraus koko tapahtuma-alalle!
Viva la Tapahtuma Talk Show esittää: Asiakaskokemus – Vieraana Sani Leino
Jaksossa pureudutaan sosiaalisen liiketoiminnan pioneerin ja Viiden tähden asiakaskokemus -teoksen kirjoittajan Sani Leinon kanssa mm. siihen, mikä on asiakaskokemuksen rooli osana kilpailuetua? Mistä inspiraatiota hyvää asiakaskokemukseen? Kuinka luoda energiayhteys verkossa? mikä on asiakaskokemuksen tulevaisuus?
Keskustelua myös viestinnän merkityksestä, osallistamisesta ja tapahtumamarkkinoinnista mediassa ennen, aikana ja jälkeen tapahtuman. Sani avaa myös tuoreen Salesforce-tutkimuksen tuloksia.
Katso Talk Show:n jakso Asiakaskokemus tallenne täältä.
Viva la Tapahtuma Talk Show esittää: Radio nyt ja huomenna – Vieraana Stefan Möller ja Aki Linnanahde
Mikä on Radion voima nyt ja huomenna visuaalisen maailman pyörteissä. Miten yritykset voivat hyödyntää radion keinoja esim. henkilöstö- tai asiakastapahtumissa. Vieraana RadioMedian toimitusjohtaja Stefan Möller ja radiopersoona Aki Linnanahde.
Katso Talk Show:n jakso Elämä etänä tallenne täältä.
Viva la Tapahtuma Talk Show esittää: Elämä etänä – Vieraana Hanna Brotherus ja Mikko Kuustonen
Jaksossa keskustellaan kuinka etänä eläminen vaikuttaa hyvinvointiimme ja etsitään uutta näkökulmaa toimivaan arkeen. Factor Novan asiakkuusjohtajan Jarkko Mélartin vieraaksi saapuvat koreografi Hanna Brotherus ja muusikko Mikko Kuustonen.
Katso Talk Show:n jakso Elämä etänä tallenne täältä.
Tapahtumien uudet vaatteet! Vieraana Juho Hiidenmaa
Jaksossa käsitellään tapahtumien uusia muotoa, niin teknisestä kuin tuotannollisesta näkökulmasta. Mitä pitää ottaa huomioon, kun suunnitellaan kokemuksellista ja elämyksellistä virtuaalitapahtumaa? Mikä on hybriditapahtuma tai mikä on remotetapahtuma? Mitä opimme koronakeväästä ja mitä näistä opeista otamme matkalla kohti uutta tulevaisuutta?
Vieraana Bright Finlandin markkinointijohtaja Juho Hiidenmaa.
Arvopohjainen sponsorointi ja digitaalisuuden tuomat muutokset – Vieraana Risto Oksanen
Käsittelyssä sponsoroinnin voima ja onko sponsorointi luonnollinen osa yrityksen tapahtumia? Keskustelussa myös arvopohjaisen sponsoroinnin kasvusta ja mitä ovat digitaalisuuden tuomat muutokset sponsoroinnissa.
Vieraana Sponsorointi & Tapahtumamarkkinointi ry:n puheenjohtaja Risto Oksanen.
Kuinka Kororavirus muutti markkinointia ja tapahtumia? Vieraana Laura Mertano
Puhetta johtajuudesta ja yrityksen markkinoinnista osana henkilöstötapahtumia. Nouseeko tässä ajassa yrityksen arvot markkinoinnin keskiöön ja onko mainos- ja tapatumatoimistojen välillä luontevaa yhteistyötä?
Vieraana BobTheRobot mainostoimiston asiakkuusjohtaja & varatoimitusjohtaja Laura Mertano.
Puheen voima! Vieraana André Noël Chaker
Käsittelyssä mikä on puheen voima tapahtumissa ja miten vallitseva Koronatilanne on vaikuttanut keynote puhujien arkeen ja esiintymisiin. Kuinka rakennetaan toimiva virtuaalitapahtuma ja mitä oppeja kriisitilanteesta tulevaisuuteen.
Vieraana MySpeaker hallituksen puheenjohtaja André Noël Chaker.
Kaipaako yrityksesi uusia näkökulmia ja ajatuksia virtuaalitapahtumiin?
Lue lisää virtuaalisista menestys-caseista