Lue parhaat virtuaalitapahtuma-caset!

triangle-image
Mikä ikinä onkaan tapahtumasi tarkoitus ja tavoite, toteutamme innovatiiviset ja yrityksesi tarpeita vastaavan persoidun tapahtuman, josta jää syvä ja positiivinen muistijälki pitkäksi aikaa. Kokosimme sinulle mielenkiintoisen case-listan, lue ja vaikutu.
5.6.2020

Saako virtuaalitapahtumista oikeasti elämyksellisiä?

Kyllä saa, kunhan ne suunnitellaan ja toteutetaan personoidusti – sekä järjestäjän että katsojan tarpeet huomioiden. Laadukkaasti tehdyt virtuaalitapahtumat ovat ainutlaatuinen ja tehokas tapa pitää omasta sidosryhmästä huolta ja käydä heidän kanssaan vuoropuhelua etänä.

Meillä on loistavia tuloksia miten olemme virtuaalisesti saattaneet ihmisiä yhteen, kannustaneet tiimejä, motivoineet asiantuntijoita, kouluttaneet henkilöstöä ja tukeneet porukoita keskellä korona-arkea.

”Mikä on hybriditapahtuma?

Hybriditapahtuma on oiva tapa yhdistää virtuaalinen ja kasvokkain kohtaaminen. Näin saadaan paikan päälle pienempi porukka live kohtaamiseen ja samaan aikaan isotkin massat mukaan linjoja pitkin. Autamme mielellämme suunnittelemaan teille tapahtuman, jossa kohdataan etänä tai sekä livenä että virtuaalisesti – aina yhtä elämyksellisesti!

Näin se tehdään: lue parhaat case-esittelymme virtuaalitapahtumista!

Case: Cisco HR-tapahtuma – Irinan virtuaalikeikalla luksusta korona-arkeen

Cisco halusi rakentaa työnantaja mielikuvaa, tuoda työntekijöille ja yhteistyökumppaneille iloa korona-arjen keskelle artististriimauksella. Esiintyjäksi valittiin taitava, mielenkiintoinen ja puoleensavetävä Irina. Tapahtuman alussa oli Ciscon toimitusjohtajan lyhyt tervehdys henkilökunnalle. Tapahtuma oli kustannustehokas toteutus, joka vaikutti positiivisesti korona-aikana henkilökunnan ollessa etäyhteyksien päässä. Henkilökunnan lähettämät viestit ja kuvat, jotka näkyivät läpi koko lähetyksen, loivat yhteenkuuluvuuden tunnetta, positiivisuutta ja tsemppihenkeä.

Lue lisää miten artististriimaus onnistuu.

Rakkaudella Äidille – Suomen naurattavin äitienpäiväshow

Factor Novan oma asiakastapahtuma, jota juonsi koko kansan rakastama imitaattori Jarkko Tamminen. Tapahtumassa musiikista vastasi Pete Parkkonen ja lähetyksessä vieraili myös Suomen eturivin henkilöitä omilla äitienpäivän videotervehdyksillä. Tapahtumassa oli mahdollisuus lähettää omia terveisiä äidilleen Jarkko Tammisen imitoidessa ne suosikkihahmona, kuten Tarja Halonen, Sauli Niinistö ja Andy McCoy. Tapahtuma oli menestys ja live-lähetystä seurasi parhaimmillaan 12 000 ihmistä.

Lue lisää, kuinka Suomen naurattavampia tapahtumia järjestetään.

Case: CGI On Air – vappuaaton radiokanava

CGI On Air oli osallistava, omaperäinen ja persoonallinen CGI:n sisäinen radiokanava. Moni laittoi lähetykseen viestiä, että toteutus oli paras henkilöstötapahtuma ikinä. Tapahtuma sai kehuja varsinkin siitä, ettei se ollut perinteinen seminaari vaan osallisti kuuntelijoita. Myös Suomen huippujuontajat Viki, Köpi ja Kari saivat paljon kiitosta tapahtumasta.

Lue lisää miten rakentaa työnantajamielikuvaa viihteen keinoin.