Tilasuunnittelu – Factornova

Tilasuunnittelu

triangle-image

Tilasuunnittelumme perustuu aina maksimoituun kävijäkokemukseen sekä kahteen peruskysymykseen: Kuinka tila tukee bränditarinaa ja kuinka tila mahdollistaa sinne suunnitellun toiminnan tehokkaimmin ja vaikuttavimmin. Olipa kyseessä messuosasto, näyttelytila, showroom, neuvottelutila tai vaikkapa pop up -myymälä, haastamme perinteisen tavan ajatella tilaa neliöiden, seinien ja lattian kautta. Meille kalusteet, sisustus ja tekniset ratkaisut ovat työkaluja, jotka mahdollistavat vaikuttavan brändin ja ihmisten kohtaamisen.

Asiakastarina: Securitas Oy

Toimiva tilasuunnittelu on onnistuneen näyttelyosallistumisen perusedellytys. Osaston tulee tukea bränditarinaamme ja mahdollistaa onnistuneet, tavoitteidemme mukaiset kohtaamiset vieraiden kanssa. Factor Nova on suunnitellut ja toteuttanut Securitaksen tärkeimmän messutapahtuman Finnsec-näyttelyn osaston kolme kertaa peräkkäin. Yhdessä olemme onnistuneet luomaan käytettävissä olevasta tilasta toimivan ja sopivasti uusiutuneen kokonaisuuden, joka on tarjonnut erinomaista näkyvyyttä brändillemme ja houkutellut messukävijöitä tutustumaan palvelutarjontaamme. Marjukka Keltikangas, viestintä- ja markkinointipäällikkö, Securitas Oy