HELEN // Räätälöity messukonsepti

triangle-image

Messukonsepti, joka muokkautui tarpeen mukaan

HELENin uusi brändi-ilme lanseerattiin ympäristönäkökulmalla kaikilla vuoden 2019 messuosastoilla räätälöitävällä messukonseptilla. Konseptin sydän muodostui modulaarista taloelementeistä, jotka taipuivat hienosti erilaisille messuille osaston koon, muodon ja asiakkaan toiveiden mukaan. Mukana oli mm. jättipuhelin, johon koodattiin energiasupervoimat-peli keräämään liidejä. Talon aurinkopaneeli taas kuvastaa HELENin aurinkosähkön tarjontaa sekä uusiutuvia energianlähteitä.

Konsepti onnistui tuomaan esille uutta brändi-ilmettä ja uudistamaan mielikuvaa HELENistä sähköautojen latauspalveluiden tuottajana. Tavoitteet kustannustehokkuudesta saavutettiin hyödyntämällä samoja elementtejä kaikilla vuoden 2019 messuilla – mikä viesti samalla HELENille tärkeää ympäristönäkökulmaa. Konkreettiset tavoitteet uusien sähkösopimusten solmimisesta sekä liidien keräämisestä sähkönmyyntiä varten onnistuivat hyvin.