Messukonsepti, joka muokkautui tarpeen mukaan
HELENin uusi brändi-ilme lanseerattiin ympäristönäkökulmalla kaikilla messuosastoilla räätälöitävällä messukonseptilla. Konseptin sydän muodostui modulaarista taloelementeistä, jotka taipuivat hienosti erilaisille messuille osaston koon, muodon ja asiakkaan toiveiden mukaan. Mukana oli mm. jättipuhelin, johon koodattiin energiasupervoimat-peli keräämään liidejä. Talon aurinkopaneeli taas kuvastaa HELENin aurinkosähkön tarjontaa sekä uusiutuvia energianlähteitä.
Konsepti onnistui tuomaan esille uutta brändi-ilmettä ja uudistamaan mielikuvaa HELENistä sähköautojen latauspalveluiden tuottajana. Tavoitteet kustannustehokkuudesta saavutettiin hyödyntämällä samoja elementtejä kaikilla vuoden messuilla – mikä viesti samalla HELENille tärkeää ympäristönäkökulmaa. Konkreettiset tavoitteet uusien sähkösopimusten solmimisesta sekä liidien keräämisestä sähkönmyyntiä varten onnistuivat hyvin.