Brändin ja ihmisten konkreettinen kohtaaminen on vaikuttavin kuluttajamarkkinoinnin kanava. Meille promootiot ja brändiaktivoinnit ovat rohkeita ja oivaltavia minitapahtumia, joissa keskiössä ovat osallistujan kokemus ihmisistä, tuotteesta ja tarinasta. Konseptoimme, suunnittelemme ja toteutamme promootiot ja brändiaktivoinnit, joissa huomioidaan ennakkomarkkinointi, oivaltava ja tehokas kohtaaminen, vaikuttajat ja vaikutettavat, tuote ja brändi sekä jälkimarkkinointi ja tulosten mittaaminen.
Asiakastarina: Telia Finland – Brändiaktivointi
Telia haluaa kohdata kuluttajia useissa erilaisissa ympäristöissä. Yksi tärkeimmistä ovat erilaiset tapahtumat. Olemme toteuttaneet brändiaktivointeja mm. Veikkausliiga-otteluiden otteluisännyyksien muodossa.
Näiden tehokkaiden ja erottuvien aktiviointien avulla on saatu kohdattua tuhansia ihmisiä lämminhenkisesti ja innostavasti. Tämä on tukenut Telian brändiviestintää luonnollisella tavalla otelutapahtumien yhteydessä.