Huippusuosion saavuttanut CGI:n sisäinen radiokanava sai jatkoa
Keväällä asiakas ei halunnut järjestää liian asiapitoista tai perinteistä webinaaria henkilöstölleen. Ratkaisuna oli osallistava, omaperäinen ja persoonallinen CGI:n sisäinen radiokanava. Tapahtuma oli menestys ja moni laittoi lähetykseen viestiä, että toteutus oli paras henkilöstötapahtuma ikinä ja vaativat tapahtumalle jatkoa. Henkilöstön toive toteutui, kun uuden tilikauden kunniaksi järjestettiin CGI On Air vol 2.
Radioshow sai jälleen erinomaista palautetta ja kanavalta kuului päivän aikana sopivasti asiaa viihteellisessä muodossa ja lähetys osallisti jälleen inspiroivasti henkilöstön ympäri Suomea. Ensimmäistä lähetystä seurasi piikeissä noin 1000-1200 kuuntelijaa ja CGI On Air vol 2 saavutti jopa yli 2000 kuuntelijan huiman rajan.