Asiakaskokemus – Viva la Tapahtuma Talk Show
Keskustelua asiakaskokemuksesta
Viva la Tapahtuma Talk Shown tuoreessa jaksossa pureudutaan sosiaalisen liiketoiminnan pioneerin ja Viiden tähden asiakaskokemus -teoksen kirjoittajan Sani Leinon kanssa muun muassa siihen, mikä on asiakaskokemuksen rooli osana kilpailuetua? Mistä inspiraatiota hyvää asiakaskokemukseen? Kuinka luoda energiayhteys verkossa ja mikä on asiakaskokemuksen tulevaisuus?
Keskustelua myös viestinnän merkityksestä, osallistamisesta ja tapahtumamarkkinoinnista mediassa ennen, aikana ja jälkeen tapahtuman. Sani avaa myös tuoreen Salesforce-tutkimuksen tuloksia. Jakso katsottavissa Youtubessa ja kuunneltavissa myös Spotifyssa.
0:00 Asiakaskokemus – host Jarkko Mélartin vieraana Sani Leino
1:16 Mitä kuuluu Sani Leinon syksyyn?
2:37 Viiden tähden asiakaskokemus – mistä innostus tuottamaan ainutlaatuista asiakaskokemusta?
3:21 Mikä on asiakaskokemuksen rooli osana kilpailuetua?
4:51 Mistä inspiraatiota hyvään asiakaskokemukseen?
5:55 Salesforcen tutkimus
6:30 Viestinnän merkitys, kuinka pysäytetään asiakas
7:07 Minkälaiseen maailmaan palaamme tapahtumien osalta?
10:20 Tapahtumamarkkinointi mediassa ennen, aikana ja tapahtuman jälkeen.
13:16 Osallistaminen ja asiakkaan matka tapahtumissa?
17:40 Kuinka luoda energiayhteys verkossa?
20:01 Mikä on ennakko-odotusten ja -lupausten tasapaino tapahtumissa?
22:40 Mikä on asiakaskokemuksen tulevaisuus?
Viva la Tapahtuma – ajatuksia ja tapahtumia muita jaksoja kuunneltavissa täällä