Henkilöstötapahtumat ovat erinomainen tilaisuus kohottaa työntekijöiden motivaatiota sekä yhteisöllisyyden tunnetta ja parantaa tiimityöskentelyä. Valitettavasti tapahtumien järjestämisessä voi helposti tehdä virheitä, joilla voi olla negatiivinen vaikutus koko työympäristöön.
![](https://factornova.fi/wp-content/uploads/2024/05/taphtumat.jpg)
![](https://factornova.fi/wp-content/uploads/2024/05/taphtumat.jpg)
Vältä nämä virheet! | Opas onnistuneeseen henkilöstötapahtumaan
Olemme keränneet tähän kätevään ladattavaan oppaaseen 8 yleisintä virhettä, jotka kannattaa ottaa huomioon henkilöstötapahtumia järjestettäessä.
Nappaa opas käyttöösi alla olevasta lomakkeesta!
Lataa opas onnistuneeseen henkilöstötapahtumaan
Käytämme tietojasi vain yrityksemme omissa markkinointi- ja myyntitoimissa.