Messuosastot – Factornova

Messuosastot

triangle-image

Messuosastot ovat loistavia alustoja viestien ja ihmisten vaikuttaville kohtaamisille, jotka onnistuessaan johtavat mitattaviin tuloksiin. Suunnittelemme raikkaiden osastoratkaisujen lisäksi myös ennakko- ja jälkimarkkinoinnin toimenpiteet, osaston digitaaliset sisällöt, aktivoinnit ja liidienkeruun.

Opastamme ja ohjeistamme asiakkaan henkilökunnan ottamaan kaiken hyödyn irti messuosallistumisesta ja tarvittaessa tarjoamme osaavaa avustavaa henkilökuntaa tukemaan tavoitteiden täyttymistä. Suosimme kestäviä ja uusiutuvia materiaaleja sekä monikäyttöisiä messukonsepteja. Edellytämme itseltämme ja kumppaneiltamme osastoelementtien kierrätystä ja jätteiden lajittelua osana kokonaispalvelua.

Asiakastarina K-Rauta

Rohkea yhteistyö siivittää näkyvämpiin tuloksiin. Suunnittelijamme pääsivät herkuttelemaan K-Raudan upealla tuotevalikoimalla ja toteuttamaan uudenlaisen messukonseptin kevätmessuille 2019. Vieraat saivat esimerkiksi istahtaa nuotiopiiriin ja nikkaroida itselleen upean hyönteishotellin. Kun visuaalisesta brändiviestinnästä siirrytään kokemukselliseen tarinankerrontaan, missä konreettiset tuotteet ja palvelut ovat käsin kosketeltavissa, on lopputulos erittäin vaikuttava ja asiakkaamme saa messuosallistumisestaan paljon enemmän irti.