Messuosastot – Factornova

Messuosastot

triangle-image

Messuosastot ovat loistavia alustoja viestien ja ihmisten vaikuttaville kohtaamisille, jotka onnistuessaan johtavat mitattaviin tuloksiin. Suunnittelemme raikkaiden osastoratkaisujen lisäksi myös ennakko- ja jälkimarkkinoinnin toimenpiteet, osaston digitaaliset sisällöt, aktivoinnit ja liidienkeruun.

Opastamme ja ohjeistamme asiakkaan henkilökunnan ottamaan kaiken hyödyn irti messuosallistumisesta ja tarvittaessa tarjoamme osaavaa avustavaa henkilökuntaa tukemaan tavoitteiden täyttymistä. Suosimme kestäviä ja uusiutuvia materiaaleja sekä monikäyttöisiä messukonsepteja. Edellytämme itseltämme ja kumppaneiltamme osastoelementtien kierrätystä ja jätteiden lajittelua osana kokonaispalvelua.

Asiakastarina K-Rauta

K-Raudan messuyhteistyö Factor Novan kanssa alkoi keväällä 2018, Habitaren messuosaston suunnittelun osalta. Briefinä oli luoda osallistuttava messukokonaisuus, joka esittelisi sisustamisen pintamateriaalien tuotteet uudella mielenkiintoisella tavalla. Lopputuloksena syntyi toiminnallinen Mood Board -inspiraatiopöytä, jonka ympärillä asiakkaat ja messuvieraat saivat luoda omia sisutusmateriaaliyhdistelmiä. Tapahtumatuottajana Factor Nova antaa meille mahdollisuuden toteuttaa villeimmätkin ideamme – annamme myös arvoa sille, että he toimivat sparrauskumppanina, alusta asti, meidän ideoiden ja ajatusten lähtökohdista. Täytyy kuitenkin muistaa, että asiakkaalla on yhtä suuri vastuu tapahtuman ideoinnissa ja toteutuksessa, kuin tapahtumatoimistollakin. Hyvää messukokemusta ei synny loppukuluttajalle, jos asiakas ei itse tunne kohdeyleisöään ja tuotteitansa perinpohjaisesti – sen tietämyksen avulla voidaan tapahtumatoimiston avulla luoda messuista elämyksellisiä ja tarinan kerronnallisia osastoja. Voin todella suurella sydämellä suositella Factor Novaa partneriksi elämyksellisten messukokonaisuuksien ja tapahtumien rakentamiseen sekä luovaan puolen sparraukseen varsinkin, jos etsitte idearikasta ja rohkeaa toteuttajaa, joka ei pelkää rikkoa rajoja. Tarja Viilola, Senior Brand Manager, Kesko – K-Group