Nooa Säästöpankki | Factor Nova

Nooa Säästöpankki

 

Nooa Säästöpankki ja Factor Nova ovat tehneet vuosia yhteistyötä tuodakseen pankkipalvelut lähemmäs kuluttajia.

Uusia konsepteja ja lähestymistapoja kuluttajakohtaamisiin

Nooa Säästöpankki toi ensimmäisenä Suomeen Pop up-pankkikonttorin. Uudenlainen lähestymistapa toivotti tervetulleeksi uudet ja nykyiset asiakkaat. Lähtökohtana suunnittelulle oli halu ja tarve mennä asiakkaiden luokse, herättää keskustelua pankkien toimintatavoista ja yhdistää henkilökohtaisen palvelun ja sähköisten kanavien parhaat puolet.

Tuloksekkaita toteutuksia tapahtumamarkkinoinnissa

Yhteistyö Nooa Säästöpankin kanssa on sisältänyt pop up- pankkien lisäksi lukuisia näyttelyosallistumisia eri tapahtumissa. Osastot ovat noudatelleet yhdessä luotua konseptia, joka ilmeeltään ja toiminnollisuuksiltaan vahvistanut Nooa Säästöpankin viestejä ja arvoja.

”Pop up–konttorimme todella huomattiin Munkkiniemessä, ja tilojamme kehuttiin kilvan. Pop up oli sisältä tyylikäs ja viihtyisä, ja ulkopuolelta katsottuna huomiota herättävä. Munkkalaisetottivat meidät avosylin vastaan ja toivottivat meidät tervetulleiksi pysyvästi Munkkaan. Kokemuksemme tästä ensimmäisestä Pop up–hankkeesta olivat kaiken kaikkiaan erittäin positiiviset.”

Suvi Ekman, Nooa Säästöpankki

Projektitiimi: projektipäällikkö Piia Weittikoski, asiakkuusjohtaja Juha Hauhio