Lassila & Tikanoja | Factor Nova

Lassila & Tikanoja

Lassila & Tikanoja Oyj ja Factor Nova ovat toteuttaneet raikkaita tapahtuma- ja näyttelyosastoratkaisuja vuodesta 2015.

Räätälöityjä toteutuksia eri liiketoiminta-alueille ja kohderyhmille

Lassila & Tikanojan tapahtumamarkkinoinnin toteutuksissa on tuotu esille yrityksen vahvaa ja värikästä brändi-ilmettä sekä eri liiketoiminta-alueiden viestejä tapahtumasta riippuen. Toiminnollisuudet, viestit ja rakenteet on modifioitu kohderyhmiä ja tavoitteita tukeviksi. Toteutukset ovat keränneet runsain määrin positiivista palautetta toiminnollisuudestaan ja raikkaasta erottuvasta ilmeestään.

Mutkatonta yhteistyötä tavoitteiden tueksi

Tapahtumakumppanuuden lähtökohtana on ollut löytää Lassila & Tikanojalle ja heidän asiakkailleen sopivimmat ratkaisut tapahtumamarkkinointiin. Yhteistyö on kattanut näyttelyosastojen suunnittelun ja toteutuksen, henkilökunnan messukoulutuksen, asiakastilaisuuksien sekä kierrätyspisteen toteutuksen.

”Löysimme tapahtumakumppaniksemme saman henkisen partnerin, joka kuuntelee ja löytää meille ja asiakkaillemme parhaat ja sopivimmat ratkaisut. Yhteistyön lopputuloksena on ollut onnistuneita tapahtumia, joista olemme saaneet kiitosta asiakkailtamme. Yhteistyötä Factor Novan kanssa voisi kuvata seuraavasti: monipuolista, joustavaa, mutkatonta ja aikataulut pitävää.”

Kaika Tenovuo, Lassila & Tikanoja Oyj

Projektitiimi: projektipäällikkö Virpi Lappalainen, asiakkuusjohtaja Pauliina Kuokka