Hobby Hall | Factor Nova

Hobby Hall

Hobby Hallin ja Factor Novan kehittämä uudentyyppinen myyntitapahtumakonsepti

Potkua verkkokauppaan tapahtumamarkkinoinnin avulla

Hobby Hall on tunnettu suomalainen yritys, joka tarjoaa tuotteita ja palveluita postimyynnin, verkkokaupan ja myymälän kautta. Hobby Hallin ja mainostoimisto Pohjolan Myllyn kanssa yhteistyössä kehitetty uudenlainen Hobby Days- tapahtumakonsepti on kerännyt Vantaan Tammiston tapahtuma-alueelle vuosittain yli 10 000 kävijää. Tapahtumaa tuettiin vahvalla kampanjoinnilla mm. televisiossa, radiossa ja verkossa. Myyntiluvut myymälässä ja verkkokaupassa ylittivät tavoitteet.

Tavoitteellista yhteistyötä myynnin tueksi

Factor Novan ja Hobby Hallin yhteistyö perustuu jatkuvaan kehittämiseen ja uusien keinojen kartoittamiseen. Hobby Days – tapahtuman lisäksi yhteistyö on pitänyt sisältään mm. näyttelyosallistumisten suunnittelua ja toteutuksia.

Projektitiimi: projektipäällikkö Virpi Lappalainen, asiakkuusjohtaja Juha Hauhio