CWT Finland | Factor Nova

CWT Finland

CWT 360 Experience – tapahtuma järjestettiin upouudessa Clarion Helsingissä urbaanissa jätkäsaaressa vain viikko hotellin avajaisten jälkeen. Tapahtuma keräsi yli 200 liikematkustuksen ja tapahtuma-alan ammattilaista saman katon alle alan trendien, innovaatioiden ja verkostoitumisen äärelle.

Tapahtuman ohjelma koostui laadukkaista puheenvuoroista, vierailuista partneripisteillä ja vieraiden välisestä verkostoitumisesta. Innovaatiot ja uudet teknologiat olivat suuria osa tapahtumaa. Tästä esimerkkinä NFC-siruilla varustetut rannekkeet, joiden avulla vieraita aktivoitiin vierailemaan kumppanipisteillä. Lukemalla rannekkeen, vieraat saivat personoituja viestejä ja tarjouksia kumppaneilta. Tämä antoi kumppaneille myös lisää aikaa vuorovaikutukseen ja keskusteluun liidien keruun ollessa automatisoitu. Lisättyä todellisuutta käytettiin ensimmäistä kertaa Euroopassa seminaarin puhujataustajana. Seminaari alkoi, kun isäntä Joona Kortesmäki hyppäsi ulos lentokoneen ikkunasta lavalle ja seminaarin päätös keynotessa Madventureksen Tunna ja Riku olivat syvättyinä viidakkoon. Tapahtuma kuvattiin rakennuksesta viimeiseen keynote-puheenvuoroon ja seminaari päättyi päivän koostevideoon. Vieraat saivat täydet 360 – kokemuksen tapahtumasta!

Projektitiimi: projektipäällikkö Virpi Lappalainen, konseptisuunnittelija Thomas Löfström, Art Director Riikka Airaksinen, asiakkuusjohtaja Pauliina Kuokka