Elo | Factor Nova

Elo

Työeläkevakuutusyhtiö Elo ja Factor Nova ovat kehittäneet tapahtumamarkkinoinnin kokonaisuuksia usean vuoden ajan.

Luonnollisia kohtaamisia arvoja mukaillen

Työeläkevakuutusyhtiö Elo on profiloitunut helposti lähestyttäväksi ja ihmisläheiseksi uuden ajan eläkeyhtiöksi. Asiakkaiden ja sidosryhmien kohtaaminen on luonnollinen osa yrityksen tapahtumamarkkinointia. Toteutuksia ovat olleet mm. Elo-kuvissa- kiertue, joka on vuosittain kerännyt yli 1000 asiakasta kuulemaan ajankohtaista tietoa eläkeuudistuksesta sekä Hulluna Hyvinvointiin – tapahtuma, joka on kerännyt yli 250 HR-päättäjää keskustelemaan hyvinvoinnista ja tulevaisuuden työn mahdollisuuksista.

Konseptiratkaisut avainkohderyhmille

Yhteistyö keskiössä on ollut tapahtumakonseptien luominen ja kehittäminen Elon avainkohderyhmille. Factor Nova on ollut mukana myös henkilöstötilaisuuksien ja näyttelyosallistumisten suunnittelussa ja toteutuksissa.

Projektitiimi: projektipäällikkö Piia Weittikoski, asiakkuusjohtaja Jarno Siitonen, event manageri Sofia Hagan