Blogi

306h-001

Tapahtumamarkkinoinnissa on käynnissä maailmanhistorian suurin murros. Murrosta on eletty nyt jo jokunen vuosi, eikä loppua näy. Kiihtyvä muutos on osa…

Lue artikkeli
syyskuu 14, 2016 / Mikko Noronen / Markkinointi /

Digi toi kasan työkaluja – mitä sitten?

Lue artikkeli
268H-2

Kiitos vauhdikkaasta keväästä asiakkaillemme sekä yhteistyökumppaneillemme. Factor Novan tiimi vetää nyt hetken henkeä ja palaa elokuun alussa intoa täynnä nykyisten ja uusien haasteiden pariin. Luvassa on paljon uutta, uusia palveluita ja uusia osaajia. Jatkamme siis kasvun tiellä. Luvassa on kenties kaikkien aikojen mielenkiintoisin syksy.

Lue artikkeli
heinäkuu 11, 2016 / Mikko Noronen / Kuulumisia /

Factornova toivottaa hyvää kesää!

Lue artikkeli
shutterstock_3699746691

Kuluttajien käyttäytymistä on yhä vaikeampi ennustaa. Yritykset elävät murroksessa, jossa taistellaan kuluttajien huomiosta jatkuvassa kilpakosinnassa. Epävarmuus myrkyttää luovuuden eivätkä resurssit riitä jatkuvaan uuden opetteluun teknologian kehittyessä.

Lue artikkeli
toukokuu 4, 2016 / Anna Ahlbom / Markkinointi /

Kuluttaja määrittää markkinoinnin suunnan

Lue artikkeli
fp-2-bg-with-colors

Niin kauan kun kauppaa on tehty tai sen tekemistä opetettu, on yrityksen kilpailukykyä ja -etua haettu neljästä tasavertaisesta kategoriasta: Tuote, hinta, saatavuus ja markkinointiviestintä. Myöhempien aikojen valaistuneet ovat yrittäneet tuoda tähän neljän liittoon uusia ulottuvuuksia, siinä kuitenkaan täysin vakuuttavasti onnistumatta.

Lue artikkeli
huhtikuu 4, 2016 / Mikko Noronen / Markkinointi /

Suomi lähtee nousuun, kun kolmiosta tulee neliö

Lue artikkeli
fp-3-bg-with-colors

Tervetuloa Factor Novan blogiin! Blogi tulee keskittymään tapahtuma-alan kuulumisiin, mielenkiintoisiin projekteihin ja tapahtumatoimiston arkeen. Kynään tarttuu vuoroin Factor Novan työntekijät…

Lue artikkeli
huhtikuu 4, 2016 / Pauliina Kuokka / Kuulumisia /

Tervetuloa Factornovan blogiin!

Lue artikkeli